Urzędnicy Miasta Międzyrzecz informują o nadchodzących zmianach w godzinach działalności Urzędu Miejskiego, które wejdą w życie z początkiem stycznia 2025 r. W nowym rozkładzie przewidziane są różnice w godzinach pracy poszczególnych wydziałów oraz dyżurach burmistrza. Mieszkańcy powinni zapoznać się z nowym harmonogramem, aby dostosować swoje wizyty w urzędzie do jego godzin otwarcia.
Nowy grafik wskazuje, że w poniedziałki Urząd Miejski będzie dostępny dla interesantów od godziny 8.00 do 16.00. Warto zaznaczyć, że Wydział Spraw Obywatelskich będzie funkcjonował w nieco skróconych godzinach, otwierając się o 8.00 i zamykając o 15.30. Nie zmienią się natomiast godziny dyżurów burmistrza Remigiusza Lorenza, które pozostają na poziomie od 15.00 do 17.00 w każdy poniedziałek.
W pozostałe dni tygodnia, tj. od wtorku do piątku, Urząd Miejski będzie czynny od 7.00 do 15.00. Pracownicy Wydziału Spraw Obywatelskich będą dostępni jeszcze krócej, ponieważ ich godziny pracy będą wynosiły od 7.00 do 14.30. Przy wprowadzonych zmianach zaleca się mieszkańcom Międzyrzecza, aby na bieżąco śledzić komunikaty urzędowe oraz planować wizyty w miarę możliwości zgodnie z nowymi godzinami otwarcia.
Źródło: Urząd Miasta Międzyrzecz
Oceń: Zmiana godzin pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu od stycznia 2025 r.
Zobacz Także