W Międzyrzeczu odbyły się konsultacje dotyczące Programu Współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi na rok 2026. Proces ten miał miejsce w terminie od 17 października do 7 listopada 2025 roku. Konsultacje były prowadzone zgodnie z wcześniejszymi regulacjami zawartymi w uchwale Rady Miejskiej. Ich celem było zebranie uwag oraz opinii na temat projektu programu, który został udostępniony mieszkańcom.
Projekt programu został opublikowany na oficjalnej stronie internetowej Urzędu Miejskiego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Informacje były również dostępne na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego, co miało na celu maksymalne dotarcie do zainteresowanych mieszkańców i organizacji. Konsultacje były otwarte dla wszystkich, którzy chcieli wnieść swoje uwagi i propozycje dotyczące współpracy Gminy z szerokim spektrum organizacji pozarządowych.
Podczas trwania konsultacji nie zgłoszono żadnych uwag do przedstawionego programu. Oznacza to, że mieszkańcy i organizacje pozarządowe nie mieli dodatkowych postulatów czy sugestii w tym zakresie. To może sugerować, że projekt został przyjęty bez zastrzeżeń, co może być pozytywnym sygnałem dla Gminy Międzyrzecz oraz jej planów na przyszłość w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Źródło: Urząd Miasta Międzyrzecz
Oceń: Konsultacje dotyczące Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz
Zobacz Także



